Saturday 27 August 2011

Insaf jadi tukang order =='

Sori dalame tak update . haha . 
Assalamualaikum . 

Harini buka puasa kat luar dekat pizza 
aku ngn my parents n along . kakak yang lain semua pergi buka luar dgn kawan kawan mereka
then aku ng mak aku je yang pergi order sementara menunggu kedatangan bapa ku yg sedang 
memarking kereta dan along ku yang tak abis bekerja dekat terminal .
then aku je yang kene tukang order sebab mak aku tak bawa cermin matanya then how ? . haha
order pun susah u know ? aduy . order pizza okay lagi ni yang air nak minum . HAHA 

Mak ngn ayah nak minim air panas . then aku pun tak tahu nak tukar air camne . hihi . 
yang ada air pepsi n air gas yg lainlain ==' 
then terkaku aku sampai waiter tuh tanye "nak tukar air ke tak ni ~ ? "
pastuh blablablabla .
langsong aku katekan begini "takpayah tukar lah . biarkan je air pepsi ni " HAHA
kesian mak ayah aku . 
mak ayah aku kate . "tak mengapalah " aku kate "minum je apa yang ada " HEHEHE =D 

Sejak itulah langsong taknak jadi tukang order . :P
kalo nak ajak aku keluar makan tolong lah order kan okay ? :) hihihiihi . 
Sekian daripade saye .



2 comments:

  1. ohoho..
    xlayak nii jd tukang order.haha..
    failed..

    ReplyDelete
  2. jangan kata tukang order .
    tukang bayar pun failed .
    haha .

    ReplyDelete