Thursday 27 October 2011

Berjimba di WETWORLD yg begitu bomm :)

today , spent time with my ahli tenth (*fanis , yani , fatin , tinatenok , zatiey , atan n adik nye emy -,- , mizie ank mok , raza , azhan *) kali kedua kat pedas wetworld . haha . aku rase mcm dah bankrup wetworld tuh dah . nak poiee gak . ahaha . nak buadd cmne dah tuh yg paling dekat ngn kiteorg nye rumah . kankan :) .. tapi tak rase bosan nye kalo pegi ngn dyeorg nii . ade jee yg membuad lawak budo , keje gile . sumo adoo . HAHA :D . org LEMAS pun ade . tunjuk hero sgt nk gi tmpt dalamdalam . bahaha . adan uke kau MIZI . tuh lah ejek org pendek . kau yg kene balik :P but kesian jugak lahh kat kau . kejang yea kaki kau :) dah kene tuh .. tahu kau FOBIA truss . HAHA . tapi untung ade heroin selamatkan . bahhaa . buad malu yoo :P

at 1.00 p.m gitu kiteorg rest mkn dgn mkanan masingmasing . aku bwk bekal . mak aku masak bihun goreng . jyeahh . sodap . tayah nak belibeli . mengahabis kan borehh yoo . HAHA :D yg lenlen makan makanan sendiri . ade yg beli . bwk sendiri and so on . After that , we continue mandi baliikk . haha . (tak puaspuas lagi tuh) . kat situh ade gelongsor . agk2 dah 3 kali naik gelongsor kiteorg tukar mandi sungaii dalam 2 round lepastuh kiteorg tukar mandi kat kolam (bjet tmpt tuh besa mcm sunway) . pastuh ulang balik men gelongsor the blablablabla bnde yg same . hahaha . dalam pukol 5 kiteorg dah bosan . naik n then terus mndi2 tukar baju sume . tibetibe perut aku lapar . jadi , aku ngn bebudak 6 org ni pegi la mkn bersame dekat depan wetworld tuh je . yg lain sume dah balik disebab kan halhal yg gile ==' . Aku belanje dyeorg mkn  *bjet skejap. HAHA :D aku ikhals ni tau blanje . mklumlah duit tongah byk . *menggelabah* HEHE . kenyang kami gile <3   fuhh ~ agk puas laa berseronok harini . mueheehe . setawe aku kalo kuar ngn korang tak penah bosan . haha :D thankyou all for spent time dgn aku yg selalu tak de ngn korang . tinggal hostel lah katekan ^^ huhu .

time dekat depan pintu wetworld . *syok sendiri*

nmpk kebeno tak mandi pgi lagi . muhehehe :))

ni keje gila si tinatenokk :) bahhaha

azhan tgh drop si MIZI . haha . 

seronok snapsnap sorangsorang . hihi :))

bestieee kecil kuhh , ilyani yusof . kahkahkah :D 

penat berenang :) *reti ke* HAHA
ni gmbr dia fobia . pity him :) haha

p/s : sebenarnye kiteorg bengang gile ngn pengurus wetworld ni pagi tadi . berEXCITED nye kiteorg pagipagi bgun . die kate pukol 11 baru bukak . hanjing btul . selalunye 10 dah bukak .  kiteorg smpai kol 10 30 . terpakse tunggu depan pintu wetworld . yg bgge org first masuk wetworld kiteorg lah kan . hahaha :D tapi puas . 11 sampai kol 5 ptg . haha . burn la muke kiteorg kan *lame gile. pe lgi . Bahaha . :D  k. that all fromm meyhh today <3

No comments:

Post a Comment